Powered by Jasper Roberts - Blog

13:42 14.03.2017
კარდიოლოგის თქმით, წყალს 100%-ით არასწორ დროს სვამთ - აი, როდის უნდა დალიოთ

ბოლო დროს, დამკვიდრდა ცნება, რომ რაც შეიძლება მეტი წყალი უნდა დავლიოთ.



სინამდვილეში, ნებისმიერი ექიმი გეტყვით, რომ დღეში საკმარისია 2 ლიტრი წყლის მიღება. ამაზე მეტი კი თიკმლებისთვის ზედმეტი დატვირთვაა.



და მაინც, ყველაზე მთავარი არა რაოდენობა, არამედ სწორად შერჩეული დროა

 


აი, საუკეთესო დრო - კარდიოლოგების აზრით:

1
. პირველი 2 ჭიქა წყალი გაღვიძებისთანავე დალიეთ - ეს ყველა შინაგანი ორგანოს "დაქოქვაში" დაგეხმარებათ.



2. სასურველია ჭამამდე 30 წთ-ით ადრე ყოველთვის დალიოთ 1 ჭიქა წყალი. დაგეხმარებათ მეტაბოლიზმის დაჩქარებასა და საერთო ჯამში, მომნელებელი სისტემის მუშაობის გაუმჯობესებაში.



3.
 დალიეთ 1 ჭიქა წყალი, ვიდრე დასაბანად შეხვალთ. ეს დაგეხმარებათ სიამოვნების მიღებაში და არტერიულ წნევას დაგიწევთ.



4. ძილის წინ 1 ჭიქა წყალი, საშუალებას გაძლევთ ღრმად იძინოთ და გულზე სიმძიმეს მოგიხსნით. თუ ამ ჩვევას ყოველდღიურობად აქცევთ, გულის შეტევის რისკი 95%-ით შემცირდება.



ამ ჩვევების კიდევ ერთი დადებითი თვისება - ღამით ფეხის კრუნჩხვების თავიდან აცილებაა.

ავტორ(ებ)ი : reitingi.ge